Most az oldalon

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Kapcsolat

rockerkrisz@gmail.com

Meglett!

2011.12.28. 13:54 rockerkrisz

Tegnap vettem egy vihargyújtót kemény 150 Ft-ért, a vicc az hogy tényleg vihargyújtó ;-D

A lényeg úgy is hogy kibírja a szilvesztert, jövőre veszek másikat.

A mai nap nem gondoltam volna hogy ilyen nehézkes lesz ez a vásárlás. Drága svéd barátaink elárasztották az egész várost, sokszor pár méterre egymástól telepedtek le és nyitottak boltokat, így szegény városi ember mást nem tehetett (mivel hogy Xplode, Tiger termékeket sehol nem lehetett találni), mint hogy svéd tűzijátékot vesz magának...

Persze én vagyok olyan elszánt hogy utánajárjak a dolgoknak és megszerezzem amire vágyok, így gondoltam nagyot és eszembe jutott hogy a Tesconál van egy olyan akció, hogy ha 12 db Hell energiaitalt vásárlok, akkor kapok 500 Ft kedvezményt a tűzijáték árából, ja meg persze 3000 Forint felett kell vásárolni. Értelemszerűen nem vettem 12 db Hell-t, meg én a High Life-ot 2500-ért akartam venni, szóval, ezt az akciót kihagytam.

Na szóval a Tescónál akartam venni, erre elkezdik hogy ilyet hogy High Life, ilyet ők nem ismernek...fantasztikus...mivel máshol nem árult az Xplode-Tiger, így vettem egy csomag Crossfire-t. Tudtam hogy 30mm-es, így egészen jól jártam, elég kedvező áron megkaptam 2700 Ft-ért.

Csodálatos módon a Tesco mellett van egy Aldi, így ott beszereztem egy csomag Al Capone-t 3000 Ft-ért. Az Aldiban kellett megvenni, és kint a blokkal átvenni  LoL ;-D

Mivel mindehol a svédek voltak így nem lett Tűzvirág, helyette a Lidl-nél vettem Varázsvirágot 220 Ft-ért 2 csomaggal, csodás hogy megint emeltek, pedig ez sokkal gagyibb, mint a Tűzvirág...

Érdekes a svédek térhódítása, nem értem hogy mi lett a többi tűzijátékcéggel, na mind 1, a képeket valamiért ez a csoda blog.hu nem engedi berakni, majd a következő postban lesznek láthatóak.

Szólj hozzá!

Címkék: lidl aldi al capone tűzvirág crossfire svea varázsvirág

A bejegyzés trackback címe:

https://tuzijatek.blog.hu/api/trackback/id/tr973501942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása