Most az oldalon

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Kapcsolat

rockerkrisz@gmail.com

BUÉK!

2011.12.31. 16:40 rockerkrisz

Egy kis röpke pillanat, és már be is vethetjük robbanóanyagainkat ;-D

Jöhet a feketeleves! Leellenőriztem az általam dicsért Aldis tűzijátékomat (Al Capone) és észrevettem egy "kis" kellemetlenséget! A magyaroknak szánt bóvlikból a tűzijátékok sem maradtak ki... A belsejében egy kis gyári hibát találtam, ami miatt beszorult a gömbgolyóm, és valszeg szétrobbantotta volna a vetőcsövemet! Mivel nekem ingyen visszavették volna így magam próbáltam meg kiszedegetni, sikeresen.

Csodálatos módon a gömbgolyóból, amivel kipróbáltam, kiesett a gyújtózsinór, de visszanyomkodtam...

Így kívánok mindenkinek Boldog Új Évet, aki az Aldis barátainknál vásárolt, ellenőrizze le, mit vett, mert nekem selejtet adtak!

Szólj hozzá!

Címkék: veszély aldi selejt

A bejegyzés trackback címe:

https://tuzijatek.blog.hu/api/trackback/id/tr583509806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása