Most az oldalon

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Kapcsolat

rockerkrisz@gmail.com

Történet 1. rész

2009.11.30. 22:32 rockerkrisz

Nahát, hogy is kezdtem el tüzijátékozni? Először még amikor kicsi voltam gyűjtöttem az ellőtt tüzijátékokat minden Szilveszter másnapján. De végül a kukában kötöttek ki! :-D

Első tüzijátékom 2 római gyertya volt. Én nagyon örültem neki, hiszen még új volt nekem ez az egész. Maga a tüzijáték úgymond nem volt rossz, árban is stimmelt, de akkor is ugyanazokat az effekteket lőtte ki egymás után... Na de mind1, egyszer jó volt kipróbálni.
Jó érv.: Olcsó, és kellemes kikapcsolódás.
Rossz érv.: Egyhangú.
Értékelés: 4/10

Petárda: Azon a Szilveszteren vettünk 2 petárdát (akkor még legális volt) nekem nem jött be, mivel csak egy durranás, másoknak biztos tetszik, de szerintem egyáltalán nem különleges. A másik petárda meg el sem durrant. Mást nem fűznék hozzá ehhez. Na meg még annyit, hogy ez egy nagyon veszélyes dolog

Jó érv.: Haverokkal ellehetett menni ,,durrogatni".

Rossz érv.: 1 másodperc a működési ideje, sok a selejtes darab.

Értékelés: 1/10

Szólj hozzá!

Címkék: tiger petárda római gyertya

A bejegyzés trackback címe:

https://tuzijatek.blog.hu/api/trackback/id/tr381565156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása